ارسال ۲۰۲ مقاله به کنفرانس ملی کسب و کار نوین

دبیر علمی کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر گفت: دبیرخانه کنفرانس از مهرماه سال گذشته آغاز بکار کرد و ۲۰۲ مقاله تحقیقاتی، عملی و کاربردی در حوزه برق و کار و علوم پایه به دبیرخانه ارسال شد.

 کیوان مرادی‌پور در دومین کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر، اظهار کرد: ۲۰۲ مقاله در این حوزه دریافت کردیم.
وی خاطرنشان کرد: این رویداد با سطح بسیار خوبی که دارد با هدف تاکید بر تخصص محققین علمی و صنعتی برگزار می‌شود.
دبیر علمی کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر با بیان اینکه این کنفرانس در ۲ بخش فنی و مهارتی و علمی و تخصصی برگزار می‌شود، افزود: امید می‌رود این رویداد در نهایت منتج به ایجاد کسب و کار در صنعت و دانشگاه شود.
مرادی‌پور بیان داشت: دبیرخانه کنفرانس از مهرماه سال گذشته آغاز بکار کرد و ۲۰۲ مقاله تحقیقاتی، عملی و کاربردی در حوزه برق و کار و علوم پایه به دبیرخانه ارسال شد.
وی با بیان اینکه ۷۵ درصد مقالات مورد پذیرش داوران قرار گرفت، گفت: در نهایت ۲۰ مقاله با پتانسیل خیلی خوب منتخب شدند.
دبیر علمی کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر تصریح کرد: مقالت برتر کنفرانس در مجلات ملی و بین‌المللی چاپ خواهد شد
مرادی‌پور از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پیوند علم و فن و هنر خبر و ادامه داد: آثار ارزشمند و فاخری در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده که امروز از آنها رونمایی می‌شود.

برچسب ها: مقالات ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.