شهروند خبرنگار خراسان رضوی؛

سردرگمی شهروندان مشهدی به دلیل اختلال در سیستم مسیریاب

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از اختلال در سیستم جی پی اس و یا سیستم مسیر یاب در شهر مشهد خبر داد.

جی پی اس یک سیستم برای یافتن موقعیت جغرافیایی است و به افراد کمک می کند تا به راحتی مسیریابی و بهترین راه را برای رفتن به هر نقطه پیدا کنند و یکی از ابزارهایی است که همه روزه از آن استفاده می شود و تمام گوشی های هوشمند می توانید به این فناوری مجهز باشد.

اما مدتی است که این سیستم مسیر یاب در شهر مشهد به ویژه محدوده حرم مطهر رضوی با اختلالاتی مواجه شده است. به گفته شهروندخبرنگار ما این سیستم مسیریاب در این شهر موقعیت مکانی تهران را نشان می دهد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام مدتی است که در شهر مشهد، مخصوصا در محدوده حرم مطهر رضوی جی پی اس دچار اختلالات شدید و طولانی مدت شده و موقعیت مکانی را در تهران نشان می‌دهد. مشکل از گوشی خاصی هم نیست و تقریبا زمان بروز مشکل همه گوشی‌ها اعم از سامسونگ و آیفون و شیائومی و ... جی پی اسشون از کار می‌افتد. با توجه به اینکه این اختلال باعث از کار افتادن برنامه‌های مسیریابی مثل نشان و گوگل مپز و ... تاکسی‌های اینترنتی (چه مسافر و چه راننده) می‌شود و برای مردم مشکلات زیادی به وجود آورده، لطفا پیگیری کنید دلیل این اختلال چیست؟

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohamad
۱۹:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
حدود 6 ماه هست که منم این مشکل رو دارم ولی الان هم تعداد دفعاتی که اختلال ایجاد میشه زیاد شده هم محدوده ی بیشتری از شهر این اتفاق میوفته. واقعا مسئولین یک فکری بکنن از کارو کاسبی افتادیم
آخرین اخبار