صدور ۲ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی کشاورزی در استان قزوین

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای دو واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در استان طی فروردین ماه سال جاری پروانه بهره برداری صادر شد.

آبردات مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پروانه بهره برداری صادر شده با ظرفیت تولید ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن و جذب مواد خام کشاورزی هفده هزار و ۱۰۰ تن صادر شده است.

وی افزود: برای اجرای این واحد‌های تولیدی ۴۲۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه اندازی این دو واحد زمینه اشتغال برای ۲۴ نفر در منطقه فراهم شده است.

مصلایی اضافه کرد: پروانه‌های بهره برداری صادرشده در زمینه‌های فراوری زیتون، زیتون پرورده، روغن زیتون، بسته بندی خشکبار و دانه‌های آجیلی است. ‏

همچنین طی همین بازه زمانی سه فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید دو هزار و ۴۹۴ تن در زمینه خوراک آماده دام و طیور و برنجکوبی صادر شده که با بهره برداری از این واحد‌ها برای ۴۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مصلایی تاکید کرد: بخش کشاورزی با ایجاد ارتباط موثر ‏بین دو بخش کشاورزی و صنعت، در تلاش است زمینه مناسبی را در راستای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال ‏فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار