استقرار سامانه پاسخگویی کمبود دارویی در سازمان غذا و دارو

 سامانه پاسخگویی کمبود‌های دارویی ۱۹۰ به‌منظور ارائه خدمات بهتر در سازمان غذا و دارو مستقر شد.

https://mobile.ttac.ir/

دکتر سیدحیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر نقش پاسخگویی مناسب ۱۹۰ به مردم درخصوص کمبود‌های دارویی، اظهار کرد: مخاطبان این سامانه بیماران و خانواده آنها هستند و کارشناسان این سامانه باید در حوزه پاسخگویی ضمن رعایت وظایف حرفه‌ای، به صورت شایسته و حفظ کرامت مردم اهتمام داشته باشند.

وی افزود: باید در ارائه خدمت به مردم عزت و شان آنها حفظ شده و پاسخگویی به نحو احسن انجام شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کارشناسان سامانه ۱۹۰ باید چشم تیزبین سازمان غذا و دارو و کانال ارتباط با مردم باشند، عنوان کرد: با هوشمندی کارشناسان می‌توان اطلاعات و تحلیل دقیق مبتنی بر شواهد را به ادارات تخصصی سازمان ارائه داد تا اقدامات مقتضی انجام گرفته و خروجی آن به نفع مردم باشد.

وی در پایان با اشاره به لزوم آشنایی مردم با سامانه mobil.ttac.ir و اپلیکیشن تیتک تصریح کرد: مردم به راحتی و در مدت زمان کوتاهی داروی مورد نظر خود را در این سامانه جستجو کرده و از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
واکسن گارداسیل خارجی در داروخانه دولتی موجود نیست الان ۶ ماهه واکسن نزدم ، ایرانیش موجود هست ولی برای دو قسمت بیماریه، خارجی واسه چهار قسمت بیماری درمان میکنه
داروخانه غیر دولتی دارو رو ارزون میخره میبره انبار میکنه و ۶ میلیون میفروشه در حالی که دولتی کمتر از یک میلیون میشه
لطفا رسیدگی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سه عدد دارو می خواستن تمام داروخانه های شهرمان گشتم که اصلا پیدا نکردم حتی این قدر مهم بود شیراز هم رفتم داروخانه ها گفتند نداریم برو به دکترت بگو دارویی را عوض کند یعنی چه دائما هم در رسانه ها کمبود دارو نداریم ووو.خ
آخرین اخبار