۲ میلیون و ۵۶۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن چشم انتظار مشارکت‌های مردمی

معاون سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی است.

مرتضی رضایی معاون سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سازمان ملی زمین و مسکن در تلاش است که از طریق همکاری تمامی دستگاه‌ها بتواند زمینه را برای دریافت اراضی فراهم کند گفت: ارائه اراضی و در اختیار گذاشتن آنها به متقاضیان روند ساخت و ساز پروژه های نهضت ملی مسکن را تقویت می کند.

وی افزود: متقاضیان خود می توانند با استفاده از این روند و دریافت تسهیلات ساخت به صورت تدریجی اقدام به ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن کنند که این امر خود می تواند بازار تولید مسکن را تقویت کند.

رضایی گفت: در تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، روش‌های مختلف تامین هزینه اجرای طرح‌ها، مولدسازی دارایی‌ها، تحصیل زمین از طریق توافقات با نیروهای مسلح و توافقات با بخش خصوصی همواره از سوی سازمان ملی زمین و مسکن پیگیری می شد.

او گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای ساخت دو میلیون و ۵۶۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن که ساخت آنها به تازگی کلید خورده است می تواند بازار تولید مسکن را تقویت کند. در همین راستا امسال با توجه به شعار سال این موضوع را در دستور کار خود قرار داده ایم تا از طریق در اختیار دادن اراضی به ویژه در قالب طرح جوانی جمعیت بتوانیم مسکن را به ثبات برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار