سردار رضایی:

تاثیر تعامل بر امنیت محله محور/ طرح نور همچنان با جدیت دنبال شود

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، تعامل را روح حاکم بر امنیت محله محور دانست و گفت: این مهم در استان کردستان به خوبی مدیریت می شود.

سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات در انتظامی کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا و تبریک ایام دهه کرامت، اقدامات انتظامی کردستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در ارائه اقدامات شاهد اشرافیت خوب فرمانده انتظامی استان بودیم که این نشان از مدیریت خوب صحنه است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر آموزش در کلانتری و پاسگاه‌ها گفت: موضوع آموزش از موضوعات مهم در مأموریت‌های پلیس است که در این راستا سه آموزش دانستنی‌های نظامی و دفاعی، دانستنی‌های حقوقی و قضائی و دانستنی‌های تعاملی و ارتباطی از مهمترین آن است.

وی با اشاره به اینکه روح حاکم بر امنیت محله محور، تعامل می‌باشد، گفت: رئیس کلانتری و پاسگاه‌ها این مهم را در راستای امنیت محور و انجام ماموریت‌ها با جدیت در دستور کار قرار دهند و از این ظرفیت به نحو احسن بهره گیری کنند.

سردار رضایی به اشراف اطلاعاتی در مأموریت‌ها اشاره کرد و گفت: پلیس این مهم را در انجام ماموریت‌ها و ایجاد امنیت و آرامش مردم با جدیت در دستور کار قرار دهد.

این مقام انتظامی اقدامات رسانه‌ای را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: پلیس مناسب با ماموریت‌های در دست اقدام باید پیوست رسانی داشته باشد و به این مهم درجهت پیشبرد ماموریت‌های خود در راستای تنویر افکار عمومی بسیار حساس باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه رانندگی با خودرو بدون پلاک و پلاک مخدوش خط قرمز پلیس است و با خاطیان برابر قانون قاطعانه رفتار خواهد شد، تصریح کرد: طرح نور همچنان با جدیت دنبال شود که در این راستا قاطبه مردم و مسئولان از کارکنان انتظامی در راستای اجرای مطلوب این طرح قدردانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.