حضور کاروان زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری

کاروان زیرسایه خورشید در قالب چهار خادم رضوی حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) به استان چهارمحال و بختیاری رسید.

هفدهمین حضور کاروان زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری با پیش‌بینی ۶۳ عنوان برنامه و همراهی چهار خادم بارگاه رضوی از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت در استان انجام شد.

کاروان زیر سایه خورشید برنامه خود را با دیدار نمایند ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و سپس نشست خبری با اصحاب رسانه این استان آغاز کرد.

پیش از این با آغاز دهه کرامت پرچم حرم علی بن موسی الرضا (ع) در تپه نورالشهدای شهرکرد به اهتزاز در آمد و جشن‌های دهه کرامت در این استان آغاز شد و اکنون با ورود کاروان زیرسایه خورشید شمیم عطر رضوی در استان چهارمحال و بختیاری پیچیده است.

قرار است کاروان زیر سایه خورشید به ۱۱ شهرستان این استان به ویژه نقاط دوردست و محروم سفر کند تا دلدادگان امام مهربانی‌ها با بوسیدن پرچم گنبد نورانی پیشوای هشتم قدری دل‌های تنگشان آرام گیرد.

مهدی شاد مدیر کاروان زیر سایه خورشید چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان با حضور در سه شهرستان شهرکرد، فرخشهر و بروجن آغاز شد و تا روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: کاروان در ۱۱ شهرستان این استان و به ویژه روستا‌های محروم حضور پیدا می‌کند و با دیدار با عاشقان علی‌ابن موسی‌الرضا (ع)، استان چهارمحال و بختیاری را به صحن مرقد امام مهربانی‌ها بدل می‌کند.


بیشتر بخوانید


شاد با بیان اینکه ۶۳ عنوان برنامه از سوی کاروان زیر سایه خورشید در این استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: برگزاری جشن، حضور در دانشگاه‌ها و مدارس، بیمارستان‌ها، زندان‌ها، سرکشی از خانواده معظم شهدا، حضور در جشن تکلیف دانش‌آموزان و جشن عقد زوج‌های جوان از جمله این برنامه‌هاست.

وی اظهار داشت: قرار است کاروان زیر سایه خورشید در مناطق دوردست روستایی در شهرستان‌های کوهرنگ، فلارد و نقاط عشایرنشین شهرستان کیار نیز حضور پیدا کند.

شاد با اشاره به فعال شدن گروه صلح و سازش طرح ضامن آهو، یادآور شد: در قالب این گروه، در خصوص رضایت برای افراد اعدامی ورود پیدا می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار