انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایندگان از پرداختن به حواشی بپرهیزند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مهم‌ترین اولویت نمایندگان بهبود معیشت مردم از طریق صیانت از ارزش پول ملی است.

محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مهمترین ماموریت‌های مجلس دوازدهم اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت نمایندگان بهبود معیشت مردم از طریق صیانت از ارزش پول ملی و شفاف کردن اعداد و ارقام در شرکت‌های دولتی بوده به گونه‌ای که آثار آن در زندگی و سفره مردم مشخص شود.

وی افزود: در زمینه مسائل اقتصادی به اندازه کافی قانون در کشور وضع شده و مساله‌ای که مجلس دوازدهم باید مورد توجه قرار دهد بعد نظارت بر اجرای قوانین است.

انبارلویی متذکر شد: مجلس باید بر کاهش تورم تمرکز کند و این امر را جز مهمترین وظایف خود تلقی کند و توجه به این امر رضایت عمومی و سلامت نظام را در پی خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نقش مجلس دوازدهم در تحقق شعار سال افزود: اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است مهمترین کارکرد مجلس در زمینه تحقق شعار سال و است و نمایندگان باید خصوصی سازی و توجه به این بخش را مهم تلقی کنند.

وی ادامه داد: بنگاه‌های دولتی که به کار‌های اقتصادی می‌پردازد باید به مردم سپرده شود و این امر مهمترین گام به سوی تحقق شعار است. دولت باید به کار‌هایی بپردازد که مردم انجام نمی‌دهند و امور اقتصادی که همین مردم از پس آن برمی آیند را به آنها بسپارد و تاز تصدی گری بپرهیزد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس باید دولت را از انجام امور اقتصادی که مردم توانایی انجام آن دارند باز دارد بنابراین نمایندگان تئوری خود را برای تحقق شعار سال به صورت عملی اعلام وند و از پرداختن به حواشی بپرهیزد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار