بررسی وضعیت شبکه بهداشت و درمان گتوند

جمعی از مسئولان به بررسی وضعیت شبکه بهداشت و درمان گتوند پرداختند.

 مهرداد شریفی معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز گفت: در گذشته تیم معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شبکه بهداشت و درمان گتوند بازدیدی داشتند و امروز جهت بررسی مجدد از وضعیت شبکه بهداشت و درمان گتوند بازدیدی داشتیم، تا از نزدیک شاهد عملکرد این مرکز باشیم.

او می‌گوید: قول‌هایی که در بازدید قبلی داده شد؛ امروز محقق گردید، و به لطف خداوند، مرکز طب کار را در شهرستان گتوند افتتاح کردیم، همچنین مرکز مشاوره ازدواج در راستای طرح جوانی جمعیت را که فرموده مقام معظم رهبری است را افتتاح کردیم.

شریفی در ادامه بیان داشت: مرکز بیماری‌های ژنتیکی و بیماری‌های رفتاری در شهرستان گتوند، مکان مناسبی نداشت که پیگیری‌های در این خصوص انجام شد، همچنین جهت ماندگاری پزشکان در شهرستان گتوند برای محل زیست پزشکان کار‌های صورت گرفت.

به گفته او برای ساخت آزمایشگاه شماره یک شهری که جمعیت زیادی را تحت پوشش دارد اعتبارات خوبی جهت بازسازی و تجهیز در نظر گرفتیم، و در خصوص دندانپزشکی نیز کمک‌های خوبی انجام شد.

معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حوزه‌های دارویی بررسی‌هایی انجام شد، مشکلاتی در گذشته بود و در بازدید قبلی مقرر شد مرتفع گردند، خوشبختانه شبکه بهداشت و درمان گتوند اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده بود.

 شریفی در ادامه بیان داشت: جهت برنامه تحول شهری در گتوند اعتباری در حدود ۲/۵ میلیارد تومان اختصاص دادیم، که انشاالله با نظارت خوبی که در این راستا انجام می‌گیرد تحول خوبی صورت خواهد گرفت، که امروز خوشبختانه عملکرد شبکه بهداشت و درمان گتوند نسبت به بازدید قبلی رضایت بخش بود.

شریفی ادامه داد: قول یک دستگاه ماشین کمک دار صفر کیلومتر برای یکی از مناطق محروم شهرستان گتوند که بدلیل بعد مسافت در منطقه کوهستانی نمی‌توانند به مراکز بهداشت در گتوند مراجعه کنند، با اعتباری با ارزش ۲/۵ میلیارد تومان داده شد که در آینده به مرکز بهداشت و درمان گتوند تحویل داده خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: همه اینها به لطف خداوند و باهمت جمعی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان خوزستان صورت می‌گیرد، و این برنامه‌ها تداوم خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.