برنامه ریزی برای اعزام دو هزار زائر ساوجی به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)

فرماندار ویژه ساوه: به مناسبت ۱۴ خرداد، دو هزار نفر از شهرستان ساوه به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

الیاسی در جلسه هماهنگی گرامیداشت ستاد ارتحال حضرت امام(ره)، سوم خرداد و راهیان نور شهر ستان ساوه افزود: روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد فرصتی برای تبیین راهبرد‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

او عنوان کرد: در چند سال گذشته برنامه ریزی‌های ارزنده‌ای در این شهرستان انجام شده و امسال نیز در تلاش هستیم در کنار اعزام دو هزار نفر از ساوجی‌ها به مرقد مطهر امام راحل، رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی متعددی در شهر و روستا‌های این شهرستان انجام شود.

فرماندار ویژه ساوه یادآور شد: لازم است تمام کارگزاران در برگزاری رویداد‌های این مناسبت‌ها همکاری لازم را داشته باشند چراکه تمام دستاورد‌های امروز انقلاب اسلامی نشئت گرفته از تفکرات امام راحل است که با اتکاء به آن نهضت انقلاب اسلامی ایران را پایه گذاری کرد.

فرمانده سپاه ساوه ناحیه ساوه هم در این مراسم گفت: اگر امروز سازمان ملل فلسطین را به عنوان عضو ثابت انتخاب و رژیم صهیونیستی محکوم می‌کند یا اقداماتی اجتماعی از جمله تظاهرات دانشجویان جهان علیه اسرائیل در دنیا برگزار می‌شود نشئت گرفته از تفکراتی است که در ایران از سوی امام راحل با تشکیل نهضت انقلاب اسلامی شگل گرفت و با عملیات وعده صادق ادامه پیدا کرد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی با اشاره به اینکه امسال اعزام کاروان راهیان نور یکی از اولویت‌های دستگاه‌های فرهنگی امسال است افزود: سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ نفر از این شهرستان در قالب بسیج اقشار و دانش آموزان به راهیان نور اعزام شده‌اند و امسال نیز همین تعداد اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.