ماموریت ناوگروه ۸۶ عمق استراتژیک ایران را افزایش داد

جانشین منطقه یکم امامت نداجا و فرمانده ناوگروه ۸۶ گفت: ماموریت هشت ماهه ناوگروه ۸۶ با برد عملیاتی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را افزایش و وجهه دفاعی، سیاسی و امنیتی کشور را ارتقا داد.

امیر دریاداردوم فرهادفتاحی جانشین منطقه یکم امامت نداجا و فرمانده ناوگروه ۸۶ در حاشیه بازدید اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از این منطقه در بندرعباس اظهار داشت: کلید فتح ناوگروه ۸۶ در گذر از امواج اقیانوس‌ها و طوفان‌های سهمگین، ریشه در اعتقادات دینی و اعتماد قلبی به فرامین مقام عظمای ولایت دارد

وی افزود: از مهم‌ترین ارکان اصلی زندگی بشری، امنیت است و نیروی دریایی ارتش سال هاست در دل دریا‌ها و اقیانوس‌ها برای منافع و منابع کشور امنیت آفرینی می‌کند.

امیر دریاداردوم فرهادفتاحی گفت: خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش، موتور محرک این نیروی راهبردی در تحمل سختی‌های دوری از همسران و پدران خود هستند.

وی تصریح کرد: ماموریت هشت ماهه ناوگروه ۸۶ با برد عملیاتی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را افزایش و وجهه دفاعی، سیاسی و امنیتی کشور را ارتقا داد.

جانشین منطقه یکم نداجا گفت: تلاش مضاعف همرزمانم در ناوگروه ۸۶ نشات گرفته از سیره نبوی و عشق به ولایت بود که با تمام وجود دل امواج خطر را شکافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کشور عجیبی داریم
۳۵۰ نفر به مدت ۲۸۰ روز به ولگردی دریایی اعزام شدن صدها میلیارد تومن هزینه سوخت و ماموریت و غیره هدر رفته افتخار هم‌میکنن
مفت خورهای مضر