مهدی رسولی: مسئله جمعیت یک فرصت است نه تهدید

مداح کشورمان با اشاره به اینکه بحث جمعیت یک فرصت است نه تهدید گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که ما در همین کشور و با همین امکانات می‌توانیم بیش از صد میلیون جمعیت داشته باشیم. پس باید به موضوع جمعیت درست نگاه کنیم.

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت مهدی رسولی مداح شناخته شده اهل بیت (ع) در گفتگو با ستاد خبری این رویداد ملی با تاکید بر جدی بودن بحث جمعیت در کشورمان عنوان کرد: اولویت این موضوع از این جهت است که در مقاطعی که ما تصور می‌کردیم اولویت چیز دیگری است، رهبر انقلاب دست روی این موضوع گذاشتند.

وی در ادامه افزود: خدایی نکرده اگر به این موضوع توجه نشود، ما در یک سیاهچالی می‌افتیم که با افتادنش دیگر خروج از آن غیرقابل امکان است. مسئله جمعیت را هم باید با همین نگاه ببینیم که البته برای بعضی‌ها غیرقابل درک است.

رسولی با اشاره به اینکه بحث جمعیت یک فرصت است نه اینکه آن را تهدید ببینیم، توضیح داد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که ما در همین کشور و با همین امکانات می‌توانیم بیش از صد میلیون جمعیت داشته باشیم. پس باید به موضوع جمعیت درست نگاه کنیم.

این مداح اهل بیت اظهار داشت: بنابراین توجه به بحث جمعیت خیلی جدی و یک وظیفه است همه باید بدان توجه کنیم، وظیفه جدی است که نباید بگذاریم دیر شود.
وی در پایان درباره سیاست‌های تشویقی جمعیت گفت: سیاست‌های دولت قطعا اثرگذار و موثر است منتها جنس این کار صرفا با رویداد و همایش جور در نمی‌اید، مثل دفاع مقدس دلی و یک حرکت درونی است و البته این دست تشویق‌ها هم بر ان اثر میگذارد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام فقط نباید شعارباشد شماباید چهارتا بچه داشته باشید تا دیگران شاید این حقیق رادرک کنند
آخرین اخبار