درخشش دانش آموزان همدانی در مسابقات کشوری رباتیک

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش آموزان (هوش برتر) مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی ناحیه یک همدان در مسابقات کشوری رباتیک، محاسبات ذهنی و علوم آزمایشگاهی خوش درخشیدند.

رسول شیدایی افزود: در قسمت ربات فوتبالیست متوسطه، آرش محمدی ثمر رتبه اول و امیرحسین شهبازی رتبه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در لیگ ربات جنگجوی مقدماتی سامیار مولایی رتبه اول، مهرسام انصاری رتبه دوم و امیرعلی بشیری رتبه سوم را از آن خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در ربات جنگجوی متوسطه علیرضا عنبری رتبه چهارم، در ربات فوتبال پیشرفته، امیرعباس همایی رتبه چهارم، در لیگ بیسیک محاسبات ذهنی، محمد حسین هدایتی رتبه اول، نهال سیفی مرادی رتبه دوم و مازیار رضایی رتبه سوم را کسب کردند.

شیدایی اظهار کرد: در لیگ یک محاسباتی ذهنی ملکا حاجیلویی رتبه دوم، در لیگ سوم محاسباتی ذهنی سامیار فرجام رتبه اول و در ریاضیات آسان سامیار فرجام رتبه اول را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: همچنین در تیم علوم آزمایشگاهی نازنین زهرا شهبازی، ملیکا نجفی نیا و عسل گلزاری رتبه چهارم مشترک را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: این مسابقات هر ساله با شرکت بیش از هزار دانش آموز از سراسر کشور در رشته‌های دانش آموزی برگزار می‌شود که دانش آموزان استان از نظر تیمی رتبه اول کشوری را کسب کردند.

در سال تحصیلی جاری ۱۸۳ هزار دانش آموز پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی استان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.