شهروند خبرنگار خراسن جنوبی؛

اولویت قرار ندادن بومیان برای استخدام در کارخانه فولاد از زبان اهالی شهر نیمبلوک

شهروند خبرنگار ما از اولویت قرار ندادن بومیان جهت استخدام در کارخانه فولاد شهر نیمبلوک گلایه کرد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از ماجرای به کار نگرفتن بومیان شهر نیمبلوک از توابع شهرستان قائنات استان خراسان جنوبی در کارخانه فولاد سخن گفت و همچنین از خطرات از بین رفتن محصولات کشاورزی به دلیل وجود این کارخانه در این منطقه ابراز نگرانی کرد. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، ما جوانان شهر نیمبلوک از توابع شهرستان قائنات هستیم. در شهر ما کارخانه فولادی تاسیس شد و زمین‌های کشاورزی را رایگان دادیم و این کارخانه ساخته شد. از ابتدای کلنگ زنی تا افتتاح این کارخانه برای ساخت و ساز کارکنان و کارگران را از مکان‌های مختلف دیگر به کار گرفتند تا اینکه دو سال گذشته آزمون استخدامی برگزار شد. مگر نباید بومیان در اولویت برای استخدام باشند چرا این اتفاق نیفتاد و جوانان ما به کار گرفته نشدند.

مردم شهر ما اغلب کشاورز هستند و محصولاتی از قبیل گندم، جو و چغندر قند در این منطقه کشت می‌شود وجود این کارخانه یکی از عواملی است که در بی آبی و خرابی محصولات ما نقش مهمی داشته است. از سوی دیگر بخش ذوب نیز می‌خواهد در این کارخانه راه اندازی شود حجم مصرفی آب آن بسیار است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار