امیر سرتیپ صباحی فرد:

پدافند هوایی آمادگی دفاع همه جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را دارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی با تمام توان از منافع ملی و امنیت مرز‌های هوایی و زیرساخت‌های کشورمان دفاع می‌کند.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گردهمایی فصلی روحانیون مقیم مرکز و هماهنگ کننده‌های عقیدتی سیاسی‌های ارتش که در سالن اجتماعات شهید مطهری این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه نهاد روحانیت در دوران دفاع مقدس، در کنار دیگر رزمنده‌ها حضوری جدی داشته است، گفت: یکی از عرصه‌هایی که روحانیت با حضور گسترده خود در آن نقش آفرینی کرد دفاع مقدس بود که باید این نقش بیش از پیش به مردم شناسانده شود.

وی در ادامه افزود: امروز موقعیت فعلی ما بسیار حساس است و اگر بخواهیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم باید قوی باشیم که این کار در بین نیرو‌های مسلح به خوبی انجام می‍ شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه توسعه تجهیزات پدافندی در حراست از مرز‌های هوایی کشورمان نقشی خطیر را ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت باید برای دفاع از خود قوی باشیم و امروز با تکیه بر توانمندی داخلی در راستای بومی‌سازی و ارتقا تجهیزات پدافندی به پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز دنیا که همگی بومی هستند مجهز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پدافندهوایی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات بومی و به‌روز آمادگی دفاع همه جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را دارد و از منافع ملی و امنیت مرز‌های هوایی و زیرساخت‌های کشورمان دفاع می‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اهمیت ارتقای توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام تصریح کرد: دشمن به هیچ وجه از اهداف خود دست نخواهد کشید، اگرچه در جنگ سخت متوجه توان دفاعی و نظامی نیرو‌های مسلح ما شده است، اما در جنگ نرم سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دارد که با توکل بر خداوند و با رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا و پشتوانه مردم در این زمینه نیز مایوس خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی نیز در این گردهمایی، گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف دینی، قرآنی، علمی و پژوهشی، فضای مجازی و رسانه‌ای ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره با تبلیغات باطل بویژه بر روی نسل جوان سعی در تضعیف، تخریب و تحریف جبهه حق دارند، افزود: امروزه دشمن ایمان و اعتقادات مردم را مورد هجمه قرار داده است که فرماندهان جنگ نرم باید با تدبیر و دانش خود در زمینه جنگ نرم، در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای با دشمن مقابله و نسل جوان را از توطئه‌های شوم دشمن آگاه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار