نیاز کشور عراق به تمام دانش‌های روز

سرکنسول عراق در کرمانشاه با اشاره به نیاز این کشور به تمام دانش‌های روز، گفت: دو حوزه آب و کشاورزی برای ما در اولویت است و آماده بهره‌مندی از توانمندی‌های سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در تمام حوزه‌ها و بویژه این دو حوزه هستیم.

جعفر ستار الخزاعلی،در نشست با مسئولین سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در این سازمان گفت: یکی از بهترین این فعالیت‌ها راه اندازی برج فناوری است که امروز پذیرای واحدهای دانش بنیان است و به برندی در استان کرمانشاه تبدیل شده است.

الخزاعلی گفت: دشمنان ایران امروز در تمام حوزه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و... علیه این کشور فعالیت می کنند، بنابراین باید در همان جبهه‌ها به مقابله با آنان پرداخت. البته ایران هم همین شیوه را در پیش گرفته و جهاددانشگاهی یکی از مراکزی است که این جهاد را در حوزه علمی برعهده دارد.

وی افزود: این نهاد در حوزه علمی کشور را پیش برده و با دشمنان در این حوزه مقابله می‌کند که بسیار ارزشمند است.

وی با ابراز تمایل نسبت به همکاری با سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: قطعا همکاری با این نهاد علمی برای ما ارزشمند است و می‌توانیم از ظرفیت‌های این نهاد بهره بگیریم.

وی افزود: عراق صحرایی است که به همه دانش‌های روز در تمام حوزه‌ها نیاز دارد و برای همین آماده همکاری با جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف هستیم و از این موضوع استقبال می کنیم.

الخزاعلی با بیان اینکه عراق با چالش ها و مشکلات مختلفی مواجه است، گفت: در این میان دو حوزه کشاورزی و آب اولویت بیشتری داشته و علاقمند به همکاری بیشتر در این دو حوزه هستیم تا از دستاوردهای علمی برای افزایش بهره وری در این دو حوزه بهره مند شویم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار