معرفی آثار برتر هفتمین دوره همایش ادبی «العبد» در فومن

آیین اختتامیه هفتمین دوره همایش ادبی «العبد» با معرفی آثار برتر در فومن برگزار شد.

هفتمین دوره همایش ادبی «العبد» بزرگداشت پانزدهمین سالروز ارتحال آیت‌الله محمد تقی بهجت فومنی (ره) با معرفی ۱۰ اثر در قالب شعر از سراسر کشور به پایان رسید. آیین اختتامیه این همایش امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد.

حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه کرامت به ویژگی‌های برجسته آیت الله بهجت (ره) در زمینه‌های علمی، اخلاقی و معنوی اشاره کرد و افزود: حیات این عالم ربانی منشاء خیر و برکت بوده و اخلاص و تقوای ایشان در حقیقت مشعل هدایت برای جامعه بود.

یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن هم در این همایش گفت: ۲۵۰ اثر در قالب شعر از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که با رأی داوران، ۱۰ اثر برتر معرفی و از آنها تجلیل شد.

حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان

برگزیدگان آثار در حوزه «شعر» ناصر دوستی از زنجان، مهدی جهان دار از اصفهان، امین بهاری زاده از دزفول، رضا یزدانی صابونی از قم، امیر رسولی از زنجان، راضیه هادیان از زنجان، انوش ناریابی از فومن، بهرام مژدهی از رشت و در بخش «نثر» هم قاسم بای از گلستان و حسن دولت دوست از یاسوج معرفی شدند.

معرفی آثار برتر هفتمین دوره همایش ادبی «العبد» در فومن

همچنین رضا نیکوکار، رسول شریفی، بهرام مژدهی، علی جمالی، عبدالله پوراحمد، رقیه آزادنیا، رحمت احمدی معافی، انوش ناریابی اشعار خود را در وصف آیت الله بهجت (ره) قرائت کردند.

معرفی آثار برتر هفتمین دوره همایش ادبی «العبد» در فومن

اجرای تواشیح گروه سرود دبستان شاهد شهدای هدایت پناه، برپایی نمایشگاه کتاب و تقدیر از نفرات برتر از جمله برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود.

معرفی آثار برتر هفتمین دوره همایش ادبی «العبد» در فومن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.