توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بمناسبت دهه کرامت در پویش مهر همگانی

رئیس انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بمناسبت دهه کرامت در پویش مهر همگانی خبر داد.

محمدرضا جعفری از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در پویش مهر همگانی بین نیازمندان خبر داد و گفت: جامعه دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی در بخش‌هایی است که نیازمند حرکت جمعی و کار خیر گروهی و جهادی است.

او گفت: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی در همدلی اجتماعی و پویش مهر همگانی بنا به نظر مقام معظم رهبری، مسئولین به مسئله‌ی معیشت مردم یک اهتمام ویژه مصروف کنند؛ امروز مهم‌ترین کار و اولویّت این است، چون دشمن روی این متمرکز است؛ معیشت طبقات ضعیف. مشکلاتی که برای طبقات ضعیف در امر معیشت پیش می‌آید، جزو اساسی‌ترین کار‌ها است.

همزمان با دهه کرامت و سالروز بزرگداشت احمد بن موسی کاظم علیه السلام (شاهچراغ) و لزوم برخورداری نیازمندان از بسته‌های معیشتی در ایام مبارک دهه کرامت به همت جمعی از خیرین انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان ویژه نیازمندان، ایتام و خانواده‌های فاقد سرپرست و افراد دارای نیاز‌های ویژه در بسته‌های معیشتی برنج، روغن، رب، سویا، خرما، مرغ، نمک، قند و. تهیه و با مشارکت خیران درب منزل توانخواهان تحویل داده شد.

جعفری گفت: جمعی از دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، خیرین ورزشی، اعضای هیئت رئیسه انجمن کورن هول ایران و هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، در کنار خانواده‌های نیازمند قرار گرفتند و شادی را به کودکان و خانواده‌های نیازمند هدیه کردند.

جعفری ضمن قدردانی از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، خیرین ورزشی، هئیت ریئسه انجمن کورن هول ایران و هیات ورزش‌های همگانی استان فارس که به پویش مهر همگانی پیوستند از همه خیرین و عموم مردم درخواست کرد تا با مشارکت و حضور در طرح‌های اجتماعی انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس این مجموعه را یاری نمایند تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود را در برابر مسائل و مشکلات موجود معیشتی و اجتماعی مساعدت و همراهی لازم را داشته باشند.

او افزود: از دیگر برنامه‌های دهه کرامت با توجه برگزاری ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف تحصیلی، خانوادگی و فرزند پروری در نقاط محروم به همت مدیریت مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، روانشناسان و مشاوران خیر از طرح‌هایی است که به زودی در محلات کمتر برخوردار و محروم اجرا خواهد شد.

جعفری با اشاره به مسئولیت اجتماعی تمام بخش‌ها گفت: هر کجا آسیب و نیازی باشد باید تمام اقشار مختلف مردم در کنار هم برای رفع آن تلاش کنند.
استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی دولتی و خیرین میتواند بخش مهمی از این نیاز‌ها را برطرف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار