دبیرکل حزب الله عراق:

از هیچ تلاشی برای یاری به فلسطین دریغ نخواهیم کرد

دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق در تماس تلفنی با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: به شما وعده می‌دهیم که مقاومت اسلامی [عراق]از هیچ تلاشی با جان و مال خود برای یاری برادرانمان در فلسطین دریغ نخواهد کرد.

در ادامه الحمیداوی به هنیه گفت: ملت و مقاومت عراق مدیون شما هستند، درد دارند و احساس شرمندگی می‌کنند، چرا که در گذشته نتوانسته‌اند بیش از این [در راه کمک به غزه]ارائه دهند.

او افزود: غزه الگویی را ارائه کرد که جایی برای بهانه‌تراشی در خصوص نبود امکانات و ضعف باقی نگذاشت و ساز و کاری برای اقدام مستضعفین در مقابل مستکبران پیش روی همه گذاشت.

الحمیداوی تصریح کرد: از برکات طوفان الاقصی یکی این بود که در مدت کمی عراق را به میدان مبارزه اسلامی-عربی در مقابل صهیونیستم باز گرداند.

این سخنان همزمان با آن صورت می‌گیرد که مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه اعلام کرد یک هدف مهم و حساس در ایلات در اراضی اشغالی را با پهپاد مورد هدف قرار داده است.

این گروه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
خداقوت سید
آخرین اخبار