جریمه سه واحد صنفی عرضه کننده دخانیات قاچاق در ملایر

رئیس تعزیرات حکومتی ملایر از محکومیت یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریالی سه عرضه کننده سیگار و تنباکو قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سعید کریمی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر به پرونده عرضه کالای قاچاق چهار هزار و ۱۲۰ نخ سیگار به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رییس تعزیرات حکومتی ملایر گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام عرضه کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالای قاچاق محکوم کرد.

او گفت: همچنین شعبه در ۲ پرونده دیگر برای عرضه ۶۰۰ نخ سیگار و ۴۳۲ بسته تنباکو قاچاق به ارزش ۴۶۸ میلیون ریال، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی و احراز عرضه کالای قاچاق، متهمان را علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، به پرداخت ۹۳۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالای قاچاق محکوم کرد.

این مسئول گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر در بازرسی از واحد‌های صنفی فروش کالای دخانی، کالا‌های قاچاق را کشف و پرونده تخلف آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

برچسب ها: قاچاق ، دخانیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.