امام جمعه بندرعباس: دشمن بدنبال گسترش ناامیدی در جامعه است

دشمنان با ترویج ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه بدنبال اهداف خود در تضعیف موازین اخلاقی و دینی هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دشمنان با ترویج ناامیدی در لایه های مختلف جامعه بدنبال از هم گسیختگی و همبستگی ملی و اسلامی در ایران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه گفت: اصلاح ساختارهای اقتصادی و بهبود معیشت مردم یکی از راهکارها برای خنثی کردن خدعه و نقشه های دشمنان است.

وی گفت: جامعه ایران در 20 سال آینده به سوی سالخوردگی می رود  و از هم اکنون نیاز به برنامه ریزی برای پرورش جمعیت جوان داریم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: جوانان هوشیار ما نباید به کسانی که به دنبال از بین بردن کانون گرم خانواده هستند اعتماد کنند.

وی در بخشی دیگر ازسخنان خود به دهه کرامت اشاره کرد و افزود: دشمنان یک جنگ شناختی علیه زیارتگاه های ما راه انداختند اما مردم به خصوص جوانان آگاه و همیشه در صحنه هیچگاه اجازه نمی دهند که دشمن با اعتقادات آنها بازی کند.

امام جمعه بندرعباس با گرامیداشت هفته جمعیت گفت: رشد جمعیت در کشور کاهشی است و اگر به همین شکل پیش رود تا 20 سال آینده کشور سالمندی خواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: استکبار غربی به دنبال از بین بردن نیروی جوان در کشور است چون نیروی جوان خلاقیت و شکوفایی را به دنبال دارد.

وی گفت: مسئولان باید به دنبال افزایش نرخ باروری و جوان سازی جمعیت باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: باید کودکستان برای دستگاه‌های دولتی در چند نقطه از شهر برای دسترسی کارمندان ایجاد شود تا شرایط نگهداری کودکان توسط کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی هموارتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: توانمند سازی جوانان هم باید در دستور کار قرار گیرد و صنایع هم باید در مرحله اول به دنبال ایجاد شغل برای جوانان باشند.

وی افزود: در روستاها به خصوص مناطق مرزی و کمتر برخوردار مسئولان باید برای ماندگار شدن و رشد جمعیت تلاش کنند زیرا آنها سرمایه کشور هستند.

خطیب جمعه بندرعباس با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر پایانی بر توهم صدام برای تصرف تهران بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: امروز همان تجربه آزادی خرمشهر را مردم غزه تکرار می کنند و می دانند سازش با دشمن هزینه اش بیشتر از مقاومت است.

وی گفت: به روشنفکران می گویم که به دشمنی که برای برهم زدن نظم، امنیت و اتحاد ملت ما از هیچ کاری دریغ نمی کند نباید اعتماد کرد و مقاومت مقابله با دشمن است.

برچسب ها: نماز جمعه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.