فوت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر ایست قلبی

علی مشهوری، دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر ایست قلبی درگذشت.

به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدحسین انباردار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او تصریح کرد: مرحوم علی مشهوری دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی دیگر از خواب بیدار نشده است و به رحمت ایزدی پیوست.

انباردار با بیان اینکه این دانشجو، یکی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است، افزود: تیم‌های بررسی مشغول بررسی موضوع هستند، اما قاعدتاً در اینگونه موارد، جسد به پزشکی قانونی انتقال داده خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه جزئیات بیشتر این حادثه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: اطلاعاتی هم در خصوص تشییع و خاکسپاری متعاقباً اطلاع خواهیم داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، درگذشت مرحوم «علی مشهوری»، دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت محمدحسین انباردار آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت مرحوم «علی مشهوری» دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر ایست قلبی، موجب تاثر و تالم جامعه دانشگاهی گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی فراوان و عرض تسلیت به خانواده این دانشجوی عزیز، دوستان و هم کلاسی‌های این مرحوم، برایشان از درگاه ایزد منان صبر و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی مسالت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار