کشف اجساد ۳ اسیر صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی از کشف اجساد ۳ اسیر این رژیم در باریکه غزه خبر داد.

حمله هفتم اکتبر از سوی نیرو‌های مقاومت فلسطین ضربات سنگینی به دشمن صهیونیست وارد ساخت. علاوه بر یک هزار و ۲۰۰ کشته، نیرو‌های مقاومت بیش از ۲۴۰ صهیونیست را به اسارت درآوردند که بالاترین میزان اسرای صهیونیست در تاریخ منحوس این رژیم محسوب می‌شود. تلاش برای آزادی این اسرا جزء ۳ هدف اصلی صهیونیست‌ها از آغاز جنگ غزه به شمار می‌رود. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از کشف اجساد ۳ اسیر صهیونیست خبر داد. 

بر این اساس، دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) در این باره گفت: طی تفحص نیرو‌های ما در نوار غزه، موفق به کشف و شناسایی اجساد ۳ تن از اسرای خود در این باریکه شدیم. اجساد این ۳ سرباز در عملیات مشترک ارتش و نیرو‌های شین بت (سازمان امنیت داخلی اسرائیل) کشف شد. 

این مقام صهیونیست از کشته شدن این اسرا طی حمله هفتم اکتبر خبر داد. 

هنوز مشخص نیست این افراد طی حمله نیرو‌های اسرائیلی کشته شده‌اند و یا در عملیات هفتم اکتبر جان خود را از دست داده‌اند. 

رژیم صهیونیستی دستور العمل مخوفی به نام هانیبال (Hannibal Directive) دارد که طی آن نباید نیرو‌های این کشور به دست دشمنان اسیر شود و باید با تمامی ابزار‌های ممکن حتی به قیمت جان گروگان‌ها، مانع از اسارت آنها شد. 

این دستور العمل پس از ربوده شدن شماری از نظامیان صهیونیست به دست نیرو‌های حزب الله در جنگ ۱۹۸۶ معرفی شد و تا سال ۲۰۱۶ مورد استفاده قرار می‌گرفت. تحلیلگران صهیونیست می‌گویند نظامیان ارتش در طی حمله هفتم اکتبر حماس با بالگرد شمار زیادی از اسرای صهیونیست را مورد هدف قرار داده و کشته‌اند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار