رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور:

کار روابط‌عمومی‌ها یک کار جهادی و شبانه روزی است

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: روابط‌عمومی‌ یک کار جهادی و شبانه روزی است و فعالان این عرصه پرچمداران فریضه جهاد تبیین هستند.

 افشار دارابی در نشست صمیمی  با مدیران روابط‌عمومی ادارات کل استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها ترسیم گر و انعکاس کننده چهره استان هستند، بنابراین باید با دقت و ظرافت در زمینه کارهای اطلاع رسانی اقدام کنند.

مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها بیان داشت:  اقدامات لازم برای تغییر ساختار‌های سازمانی روابط‌عمومی با توجه به حیطه گسترده کاری در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها با همکاری و هم افزایی در انجام کارها و پروژه‌ها می‌توانند به نفع مطلوبی از کمترین امکانات بیشترین بهره برداری را داشته باشند و در زمینه جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه به بهترین نحوه ممکن عمل کنند.

دارابی با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر استان سیستان و بلوچستان افزود: تصویر سازی از استان در افکار عمومی بسیار مهم است و روابط‌عمومی ها در این امر تاثیرگذار هستند

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور اذعان کرد: فضای مجازی تاثیر بسیاری بر روی افکار مردم دارد بنابراین فعالیت در بستر شبکه‌های اجتماعی باید با مطالعه و بررسی دقیق توسط نیروهای جهادگر عرصه روابط‌عمومی در دستور کار قرار بگیرد.

وی با مخاطب قرار دادن مدیران و مسئولان روابط‌عمومی تاکید کرد: رصد به موقع، آنالیز فضای مجازی و رسانه ای، تولید محتوای تاثیرگذار، بیان اقدامات انجام شده، آموزش نیروها، و نوآوری در کارها مورد توجه قرار دهید.
  
گفتنی است؛ در پایان این نشست، مسئولان روابط‌عمومی با ارائه گزارش کار از اقدامات انجام شده در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای، فضای مجازی، ارتباطات درو سازمانی و برون سازمانی به بیان برخی از مشکلات و کمبودها پرداختند.

 
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار