غزه: اسکله آمریکا فرصتی برای گسترش جنگ است

دفتر رسانه‌ای دولتی غزه طی بیانیه‌ای نیت دولت آمریکا در ایجاد اسکله را زیر سوال برد و اعلام کرد این کشور با ساخت اسکله به دنبال تطهیر چهره خود است.

دفتر رسانه‌های دولتی در نوار غزه، نیت آمریکا را در ایجاد یک اسکله در سواحل این نوار زیر سوال برد. این دفتر هشدار داد که این اقدام نیاز غزه به مواد غذایی را پوشش نمی‌دهد، اما به رژیم صهیونیستی فرصت می‌دهد تا جنگ را گسترش دهد.

براساس گزارش آناتولی، این دفتر رسانه‌ای در بیانیه‌ای گفت: اسکله شناور نیاز غذایی مردم فلسطین را با توجه به سیاست قحطی که صهیونیست‌ها در پیش گرفتند پوشش نخواهد داد. زیرا آوارگان در غزه که با کمک‌های روزانه زندگی می‌کنند روزانه به بیش از ۷ میلیون وعده غذایی نیاز دارند.

او افزود: آنچه (این اسکله) فراهم می‌کند نه قحطی را پایان می‌دهد و نه این نیاز (غذا) عظیم مردم غزه را پوشش می‌دهد، بلکه به اشغالگران فرصتی می‌دهد تا این جنگ را گسترش دهد.

این دفتر با بیان اینکه هدف از تأسیس این اسکله رساندن کمک‌های بشردوستانه و غذا به مردم فلسطینی در غزه نیست اعلام کرد آمریکا با این اقدام در تلاش است تا چهره زشت خود را زیبا کند و متمدن جلوه دهد.

دفتر رسانه‌های دولتی در نوار غزه، نیات دولت آمریکا را که برای مدیریت و ادامه جنگ نسل‌کشی غزه تلاش می‌کند، دیواری از حفاظت و حمایت از رژیم صهیونیستی تشکیل می‌دهد و به حمایت مطلق از آن برای ادامه جنگ علیه غیرنظامیان ادامه می‌دهد، زیر سوال برد. 

این دفتر رسانه‌ای خواستار باز شدن فوری گذرگاه‌های زمینی (منتهی به غزه) و ورود انواع کمک‌ها و سوخت از طریق آنها شد.

دفتر رسانه‌های دولتی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را مسئول کامل سیاست قحطی و محاصره علیه مردم بی دفاع فلسطینی در نوار غزه به صورت برنامه ریزی شده و عمدی و ادامه جنگ نسل کشی و ارتکاب جنایات علیه بشریت دانست. 

این دفتر رسانه‌ای از همه کشور‌های جهان آزاد و همه سازمان‌های بین‌المللی خواست که فشار واقعی و مؤثر بر اشغالگران و دولت آمریکا برای توقف جنگ نسل‌کشی، توقف تجاوزات مستمر به نوار غزه و توقف آن اعمال کنند. 

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار