تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان نیازمند ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان نیازمند ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است و تلاش داریم این پروژه تا شهریور امسال به سرانجام برسد.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از اعتبارات سال ۱۴۰۲، هزار میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافت و برای امسال نیز بر اساس برآوردها، ‌ ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل آن نیاز است.

وی به بازدید معاون تولید، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور از این طرح در هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این بازید در راستای مساعدت و تسریع بیشتر در تخصیص اعتبارات بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان،‌ همه دستگاههای متولی دست به دست هم دادند و اجرای طرح روند مناسبی دارد.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا دارد و عملیات احداث آن در سال ۸۴ آغاز و مسوولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد.

ابتدا قرار بود این پروژه طی چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ این شهر به بهره‌برداری برسد اما روند اجرای آن از آنچه تصور می رفت طولانی‌تر شد و پس از گذشت ۱۷ سال شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال همچنان در انتظار افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

آیت الله ابراهیم رئیسی رییس جمهور ۱۶ دی ماه سال گذشته در جریان سفر استانی خود به زنجان با بازدید از پروژه معطل مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان بر تسریع در اجرای آن تاکید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید، دستور داد ضمن واگذاری عملیات احداث از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به استان و جذب و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن، این پروژه حداکثر تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

این پروژه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.