تاثیرگذاری روابط عمومی و رسانه بر امید آفرینی درجامعه

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: عملیات وعده صادق به کمک روابط عمومی سپاه تصور دشمن را نقش بر آب کرد.

سردار نظری امروز در همایش بر مدار امید که با حضور روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن قدردانی از اهالی رسانه گفت: سپاه امروز نقطه توجه دشمن است و باید خبر‌های سپاه به همه دنیا مخابره شود. 

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: در این عملیات با اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی سپاه نقشه دشمن، نقشه بر آب شد. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: می توان ضریب دادن به دستگاه را با کمک روابط عمومی چند برابر کرد، روابط عمومیها وظیفه سنگینی در ارتباط با درون سازمانی و بیرون سازمانی دارند. 

وی تصریح کرد: اگر ارتباط خوب برقرار شود موجب شکوفایی سازمان یا نهاد شده و اگر ارتباط بد باشد باعث یاس می‌شود. 
 

سردار نظری به عنوان همایش اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها وظیفه شان این است که امید آفرینی را از مجموعه کوچک بیان می‌کنند و به کمک دستگاه‌های اجرایی می‌آیند و مشکلات مردم را حل می‌کنند. 
وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی و قرارگاه مرد میدان اشارع کرد و گفت: این اقدامات در قرارگاه امام حسن (ع) پایلوت شد و به ۵۰۰ روستا آبرسانی انجام شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه کشوری ابر قدرت است که تسلط بر اذهان داشته باشد افزود: با کار رسانه‌ای نقشه دشمن نقشه بر آب شده است. 

سردار نظری گفت: شعار امسال روابط عمومی ها، توسعه فناوری‌های هوشمند و دیجیتال برای مقابله با دشمن و ارائه خدمات به مردم است تا امید آفرینی را هر چه بیشتر انجام بدهیم. 

‌وی افزود: ضعف در اطلاع رسانی و ارتباطات موجب می‌شود یک کشور و نهاد به اهداف خود نرسد و روابط عمومی و رسانه یکی از ارکان به هدف رسیدن یک نظام هستید. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به روابط عمومی‌ها گفت: شما در خط مقدم هستید و می‌جنگید و اخلاص و دلی و با انگیزش و در کمال گمنامی کار می‌کنید و موارد توهین را می‌شنوید، اما وضعیت‌ها را مخابره می‌کنید و ممکن است در فضای مجازی و حقیقی هم توهین بشنوید، اما با اخلاق و منش مانند شهدای رسانه کار کنید و در این راه ممکن است به شهادت برسید و این جزو بالاترین درجه شهادت است.

برچسب ها: امیدآفرینی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار