دختران محور اصلی تربیت نسل‌های آینده

فرماندار سنندج، دختران امروز را محور جامعه در تربیت نسل آینده کشور دانست و بر تکریم آنان تاکید کرد.

حسن عسکری در مراسمی به مناسبت فرارسیدن روز دختر و دهه کرامت، ضمن تبریک این مناسبت‌ها، گفت: پروردگار صفت احسن و خالقین را به خاطر خلقت دختران به خود داده و وجود دختر در خانواده نمایانگر زیبایی و رحمت الهی است و خانواده‌ها باید قدردان این نعمت باشند.

فرماندار سنندج با اشاره به تغییرات اساسی که اسلام در نگاه به زنان و دختران به وجود آورده است، از تحولاتی یاد کرد که پیامبر اسلام (ص) در دنیای جاهلیت به ارمغان آوردند و جایگاه ویژه‌ای به زنان دادند.  

وی گفت: در اسلام، زنان و دختران دارای جایگاه مقدس و شان بالایی هستند و مسئولیت مهم تربیت نسل‌های آینده را بر عهده دارند.

عسکری، زنان بزرگی مانند حضرات خدیجه (س)، زهرا (س) و معصومه (س) را به عنوان الگو‌هایی برای زنان و دختران نام برد و از آنها خواست تا با الهام گرفتن از این الگو‌های دینی، به موفقیت‌های بزرگ دست یابند و از جایگاه والای خود در اسلام افتخار کنند.

فرماندار سنندج با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت سال ۸۸ گفت: برکات و اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان هنوز ادامه دارد؛ همانطور که بیمارستان کوثر به عنوان نمونه‌ای برجسته از این دستاوردها، همچنان به ارائه خدمات درمانی در منطقه غرب کشور ادامه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.