قهرمانی تکواندو آسیا ۲۰۲۴

مجید افلاکی بهترین مربی آسیا شد/ حاجی موسایی فنی تکواندوکار قاره کهن

تیم ملی تکواندو کشورمان با شاهکار تکواندوکاران با کسب مدال‌های رنگارنگ ضمن کسب عنوان قهرمانی، عنوان بهترین مربی و تکواندوکار را نیز از آن خود کرد.

 فدراسیون تکواندو اعلام کرد، بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا که با حضور ۲۴۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور به میزبانی ویتنام در سالن «تین سون» شهر «دانانگ» برگزار شد که نهایتا تیم ملی ایران درمجموع موفق به کسب ۳ طلا، ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز شد.

مردان تکواندو ایران با ۳ طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم قهرمان شدند. کره جنوبی با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز در جای دوم ایستاد، ازبکستان و عربستان هم سوم و چهارم شدند. همچنین با اعلام اتحادیه تکواندو آسیا، مجید افلاکی به عنوان برترین سرمربی و مهدی حاجی موسایی به عنوان برترین بازیکن معرفی شدند؛ بنابراین تیم ملی کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز به کار خود پایان داد. مهدی حاجی موسایی، محمد حسین یزدانی و آرین سلیمی ۳ مدال طلا، علی خوش روش، مهران برخورداری و ملیکا میرحسینی ۳ مدال نقره، ابوالفضل زندی، متین رضایی و سعیده نصیری هم ۳ مدال برنز کسب کرده اند.

شایان ذکر است مدال‌های نقره و برنز مهران برخورداری و ابوالفضل زندی به دلیل حضور در این رقابت‌ها با سهمیه جام ریاست فدراسیون جهانی در رده بندی نهایی تیم محسوب نشد.

هدایت تیم ملی تکواندو ایران در بخش بانوان برعهده مینو مداح است و مهروز ساعی و فاطمه نعمتی مربیان این تیم هستند. مجید افلاکی هم سرمربی تیم ملی مردان است، رضا ایمان زاده و مهرداد یوسفی نیز کمک‌های وی خواهند بود. حمید رضا یاوری هم پزشک تیم ملی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مقامهای دوم و .... را هم می نوشنید خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عزیزجان شما مگه بازی ها رو دنبال نمیکردی که از نتایج خبر نداری؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینم نتایج تکواندو بخش مردان آسیا خدمت شما:
تیم ملی مردان تکواندو ایران با 3 طلا، 1 نقره و 1 برنز بالاتر از همه تیم‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. کره جنوبی با 2 طلا، 2 نقره و 1 برنز در جای دوم ایستاد، ازبکستان و عربستان هم سوم و چهارم شدند.
آخرین اخبار