استاندار ایلام خبر داد

لزوم توجه به گردشگری دفاع مقدس

استاندار ایلامگفت: توجه به حوزه گردشگری دفاع مقدس یکی از پیشران‌های برنامه توسعه استان در سال جاری است.

حسن بهرام نیا  استاندار ایلام در نشست هماهنگی شورای حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام، اظهار کرد: ۳۶۷ میلیارد ریال در دولت سیزدهم در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکمیل یادمان‌ها دفاع مقدس و شهدا در استان ایلام اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه از این میزان ۴۹۹ میلیارد ریال برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تخصیص یافته است، گفت: دفاع مقدس و یادمان‌های شهدای گمنام گنجینه‌ای پایا، ماندگار و جاودانه برای همه دوران‌ها هستند و بر این اساس باید توجه ویژه‌ای به این فرهنگ در راستای نهادینه کردن آن در بین جوانان و نوجوانان صورت گیرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه موزه دفاع مقدس گنجینه‌ای برای آینده و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، ابراز کرد: ما باید در تراز انقلاب اسلامی در حوزه ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس فعالیت کرده و برنامه داشته باشیم.

بهرام نیا با اشاره به اینکه یادمان‌ها و مزار شهدا امامزادگان عشق هستند، ابراز کرد: امسال یکی از پیشران‌های توسعه استان بر مدار گردشگری از جمله گردشگری دفاع مقدس گذاشته شده است که انتظار می‌رود که میراث فرهنگی و گردشگری استان روی این موضوع کار کرده و وارد عرصه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.