کلنگ زنی شهرک سلامت با نام امام رضا (ع)در کرمان

دومین شهرک سلامت استان دردهه کرامت با نام امام رضا (ع)کلنگ زنی می شود.

 علی شمسی نیا مدیر عامل خیریه ثامن الحجج و رئیس هیئت مدیره دارالشفای امام رضا علیه السلام استان کرمان با اعلام این خبر و گرامیداشت دهه کرامت گفت: مقدمات آغاز اجرای شهرک سلامت دارالشفا حضرت علی ابن موسی الرضا ع شماره ۲ استان کرمان در شهرستان زرند انجام شده و انشا الله به میمنت دهه کرامت  کلنگ زنی می شود.

وی افزود: این مجموعه درمانی ارزشمند در شهرستان زرند در زمینی به وسعت ۳ هکتار (که توسط اداره راه و شهرسازی کرمان و استانداری واگذار شده ) احداث می شود.

وی گفت : در سفر یک روزه به شهرستان زرند برای هماهنگی آغاز بکار ساخت این مجموعه با جناب آقای حسینی نژاد فرماندار، آقای ضیالدینی شهردار و دیگر مسئولین مرتبط رسیدیم تا این حرکت بسیار بزرگ و ماندگار را در شهرستان زرند شروع کنیم و شاهد احداث یک مرکز ویژه‌ای جهت بیماران خاص و مردم عزیز شهرستان زرند باشیم.

  شمسی نیا تصریح کرد: حدود ده الی دوازده بخش ویژه  در نظر گرفته شده که مجموعه بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع زیر بنا در نظر گرفته شده است که با کمک خیرین و معین‌های اقتصادی شهرستان زرند این حرکت بزرگ و ماندگار که نیاز مبرم این شهرستان هست احداث شود .

وی گفت: این حرکت ارزشمند در شهرستان زرند با همت همه مردم و خیرین زرندی انجام شده و دومین دارالشفای سلامت احداث شود.

مدیرعامل مرکز بیماری های خاص کرمان اظهار کرد: در شهرک سلامت زرند بخش‌های بسیار مختلفی از جمله بخش ویژه انتقال خون، اورژانسی بین جاده ای، بخش سرطان برای کودکان و بزرگسالان، بخش شیمی درمانی، دیالیز در نظر گرفته شده  است.

وی تاکید کرد: مکانی برای آزمایشگاه مرکزی و خانه سالمندان و ساختمان پزشکان در نظر گرفتیم که علاوه در شهرستان زرند. خدمات به شهرستان‌های راور و کوهبنان ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار