بهسازی ۶ کیلومتر راه روستایی در دلفان

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان از بهسازی شش کیلومتر راه روستایی در این شهرستان طی دو ماه اخیر خبر داد.

روح اله زمانی، اظهار داشت: طی دوماهه سال جاری با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی و پیگیری اداره شهرستان دلفان، شش کیلومتر راه روستایی بهسازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت، در حوزه ابنیه فنی محورهای شهرستان دلفان هشت دهانه پل پی‌کنی و دو دهانه نیز احداث شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان، بیان کرد: ریزش برداری محور فیروزآباد و محورهای روستایی با حجم عملیاتی هزار و ۴۰۰ مترمکعب، پر کردن دستک پل هزار و ۸۵۰ مترمکعب، و ۳۹ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال و ۱۸ کیلومتر علف زنی بخش دیگری از اقدامات شاخص طی دوماهه نخست ۱۴۰۳ در شهرستان دلفان است.

زمانی، تنقیه و لایروبی دو دستگاه پل در محور روستایی، پاک‌سازی حاشیه نیوجرسی به طول سه کیلومتر، جارو زنی سطح راه به طول پنج کیلومتر، تیغ‌زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول چهار کیلومتر ساخت و احداث دو دستگاه آبرو را به‌عنوان بخشی دیگری از اقدامات دوماهه در حوزه راهداری برشمرد.

وی تصریح کرد: ۲۶ کیلومتر خط‌کشی، به‌روزرسانی و ساماندهی تابلو و علائم ایمنی آسیب‌دیده به تعداد ۳۳ عدد، نصب ۱۰ عدد بشکه ایمنی، نصب ۵۰ عدد آشکارساز گاردریل، نصب ۸۰ قطعه نیوجرسی چهارمتری، ۱۲ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه و تخریب چهار مورد از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان به عملکرد این اداره در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل دروازه‌ای مسافری ۱۵ مورد و کنترل دروازه‌ای باری ۱۵ مورد پنج گشت مشترک با پلیس و پنج دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون‌های مربوط معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.