آسفالت بیش از ۳۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و نهم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته سی و نهم، ۳۰ هزار و ۸۴۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۳ هزار و ۸۵۵ تُن آسفالت شده است.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و نهم، ۳۰ هزار و ۸۴۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۳ هزار و ۸۵۵ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم کمربندی جنوب کمربندی جنوب (بزرگراه امام خمینی "ره")، توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۷، ۹، ۱۰ و ۱۱ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در خیابان‌های سرو، افرا و کوچه‌های رشد جنوبی در منطقه ۹، ورودی شهرک آرین و خیابان اصلی برف فروشان در منطقه ۱۰ انجام‌شده است.

روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) در کوچه یک سفیر امید و پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار و سایت شهید خرمشکوه از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری انجام‌شده است؛ بنابراین گزارش، در هفته سی و هشتم به دلیل بارندگی این عملیات انجام نشده است.

همچنین طی ۳۹ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک میلیون و ۷۷۴ هزار و ۸۲۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۲۳ هزار و ۲۰۸ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار