مقام روس:

شکاف داخلی برای آمریکا خطرناک‌تر از روسیه است

عضو شورای فدرال روسیه معتقد است شکاف داخلی در ایالات متحده تهدیدی بسیار بزرگتر از چین، روسیه یا ایران برای آمریکاست.

الکسی پوشکوف سناتور و عضو شورای فدرال روسیه در اظهاراتی شکاف داخلی در ایالات متحده را تهدیدی بسیار بزرگتر از چین، روسیه یا ایران برای آمریکا دانست. 

نتایج نظرسنجی جدید موسسه راسموسن نشان می‌دهد ۴۹ درصد از رای‌دهندگان وقوع جنگ داخلی در آمریکا را غیرمحتمل دانسته و ۱۰ درصد نیز اعلام کردند که در این باره مطمئن نیستند. این در حالی است که ۴۱ درصد از رای‌دهندگانی که وقوع جنگ داخلی در پنج سال آینده را محتمل می‌دانند معادل ۱۰۶ میلیون نفر از جمعیت آمریکاست.

سرهنگ بازنشسته داگلاس مک گرگور، دستیار سابق وزیر دفاع ایالات متحده در دولت ترامپ معتقد است تحولات عجیب در آمریکا به یکباره رخ خواهد داد؛ به زودی یکباره تمام بانک‌های بزرگ در ایالات متحده بسته می‌شود، که توسط نخبگان جهانی سازماندهی شده است، بانک‌ها حداقل برای سه هفته بسته خواهند شد و سپس دولت بایدن حکومت نظامی را اعمال و لغو خواهد کرد.

خبرنگار: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اتفافا این شکاف داخلی خوابی بود که اقای پوتین برای امریکا با معماری خاص و شگفت انگیزی دز انتخابات امریکا کرد و با روی کار اوردن ترامپ انجام داد و در پشت پرده اعتراضات دانشجویی در امریکا قرار دارد او فرو پاشی شوروی سابق را از چشم امریکا می داند و در پی انتقام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه روسا و چینیا از نظر ایدئولوژیک حریف آمریکا نیستند ما هستیم و بیان پیرو ما و شیعه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
حالا چرا روسا و چینیا نگران نابودی آمریکان اونا که قاعدتا باید از خداشون باشه معلوم میشه جلوی آمریکا شدیدا ضعف ایدئولوژیک دارن
آخرین اخبار