سپاهان بر سکوی سوم تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

تیم فولاد مبارکه سپاهان در بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری «خزر» عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.

در این مسابقات براساس امتیاز تیمی تیم فولادمبارکه سپاهان بر سکوی سوم مسابقات ایستاد و تیم هیئت دوچرخه سواری استان مازندران و تیم ملی عراق به ترتیب رده‌های اول و دوم را به دست آوردند.

در بخش انفرادی این مسابقات هم بنیامین حقیقی رکابزن تیم فولادمبارکه سپاهان در روز دوم مسابقات پس از عبدالوهاب غنی محمد از تیم ملی عراق رده دوم را کسب کرد. این رکابزن سپاهانی در روز سوم این رقابت‌ها هم پس از ایهاب عبدالخدر از تیم ملی عراق و آرتین صدیقی از تیم دوچرخه سواری مازندران در جایگاه سوم ایستاد.

محمد متین راعی، علی توکلی، پوریا زمانی، محمد عبداللهی و بنیامین حقیقی رکابزنان و حامد جنت، یاسر رضوانی و محمد باقری کادر فنی سپاهان در این دوره بودند.

سپاهان در این دوره از مسابقات با ترکیب کاملاً بومی و با رکابزنان جوان آینده‌دار پا به میدان گذاشت تا ضمن کسب تجربه و مقام در یک آوردگاه مهم و قابل توجه بین المللی بتواند با آمادگی بهتر در رقابت‌های لیگ برتر و دیگر رویداد‌های داخلی و بین المللی سال جاری حضور یابد.

بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری خزر جام ١٠ هزار و ۴٠٠ شهید سرافراز استان مازندران با حضور نمایندگان سه تیم ملی ارمنستان، ازبکستان و عراق و هفت تیم داخلی سپاهان، صنعت مس رفسنجان، فاریس خراسان، مازندران الف و ب، البرز و آذربایجان شرقی متشکل از بیش از ۴۰ ورزشکار در رده سنی جوانان به مدت سه روز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.