افتتاح و کلنگ زنی چند طرح خدماتی در شهرستان انار

به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و با حضور مسئولین شهرستان انار کلنگ احداث اولین شهربازی و  احداث ترمینال مسافربری به زمین زده شد .

به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و با حضور خادمین امام رضا ا (ع) و مسئولین شهرستان انار کلنگ احداث اولین شهربازی و  احداث ترمینال مسافربری به زمین زده شد و همچنین چایخانه امام رضا (ع) در جنب امام زاده محمد صالح انار افتتاح شد.

در راستای تحقق شعار سال در خصوص مشارکت مردم کلنگ احداث اولین شهربازی مکانیزه در شهر انار با مشارکت بخش خصوصی به زمین زده شد.

این پروژه در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع در ضلع شمالی پنج شنبه بازار با تجهیزات و وسایل برای تمامی سنین به شکل مشارکتی با بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

 بخشی از طراحی پروژه مذکور به سالن سرپوشیده اختصاص یافته است که شهروندان می‌توانند در فصول سرد سال از آن استفاده کنند.

 یکی از ویژگی‌های این شهربازی، بکارگیری وسایل تفریحی مدرن از جمله چرخ و فلک، فریزبی، ماشین‌های کوبنده، قطار، چامپینگ، سالتو و استخر آب و قایق و ... است.

همچنین کلنگ احداث ترمینال مسافربری به  مساحت ۴۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۴ میلیارد تومان از سوی شهرداری احداث خواهد شد ، درادامه چایخانه حضرت رضا (ع) با مساحت داخلی و اطراف ۸۰ مترمربع باهزینه ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی شهرداری انار جنب امام زاده محمد صالح افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت در پایان با حضور اقشارمختلف مردم وبا حضور خادمین امام رضا (ع) مراسمی در امام زاده برگزار شد.

برچسب ها: افتتاح ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار