رییس پلیس پایتخت:

شهادت همکاران روحیه ما را قوی تر خواهد کرد

رییس پلیس پایتخت گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و حاصل خون این شهدا که امنیت است را پاسداری کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،سردار محمدیان  رییس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران در آیین تشییع سه نفر از ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت:  امروز، کشور ما غم و اندوه بزرگی را بابت این شهادت متحمل شده است.

او در تشریح ماجرای شهادت این افراد گفت: همکاران من در اجرای قانون و تامین امنیت در دو شب گذشته، نسبت به یک فرد سارق و مواد فروش مظنون شده و قصد توقیف او را داشتند.

او ادامه داد: متاسفانه این فرد ناجوانمرد به سمت همکاران تیراندازی کرد و منجر به شهادت سه تن از همکاران ما شد. اگرچه خود آن فرد مورد اصابت گلوله قرار گرفت و معدوم شد، ولی  شهادت این شهدا برای ما سنگین است.

رییس پلیس پایتخت گفت:بنده شهادت رئیس دولت خدمت‌گذار و رئیس‌جمهور محبوبمان را تسلیت عرض می‌کنم و همچنین به خانواده‌های همکاران خودم و همه مردم بزرگوارمان تسلیت می‌گویم. امیدوارم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و حاصل خون این شهدا که امنیت است را پاسداری کنیم.

محمدیان بیان کرد:مراسم تجلیل و تشییع شهدا با حضور مقامات و مردم برگزار می‌شود و در میان اشک و اندوه، احترام و تشییع انجام خواهد شد. مقام معظم رهبری هم اشاره کردند که فکر نکنید این اتفاقات خدشه‌ای به امنیت در شهر‌ها و کل کشور وارد خواهد کرد. 

او ادامه داد:هر کدام از این اتفاقات که رخ می‌دهد، همکاران ما مصمم‌تر و محکم‌تر از گذشته برای تامین امنیت مردم زحمت می‌کشند. آنچه که شهید آیت‌الله بهشتی بیش از ۳۰ سال پیش فرمودند؛ بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود، امروز نیز همان است. ما شهید می‌دهیم، اما روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همکاران‌مان افزایش پیدا می‌کند. کما اینکه یک ماهی نمی‌شود که ما تشییع یک شهید گمنام را در مجموعه خود داشتیم و تکریم شهدا باعث افزایش روحیه شهادت‌طلبی می‌شود و طبیعتاً در اجرای ماموریت‌شان و تامین امنیت‌شان خللی ایجاد نمی‌شود، بلکه با روحیه قوی‌تر هستند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار