تلاش‌های آیت الله رئیسی در محرومیت زدایی بی سابقه بود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آیت الله رئیسی به محرومت زدایی و فقرزدایی توجه خاص داشت و در این راه برای خدمت به مردم به شهادت رسید.

غلامعلی حیدری در آیین بزرگداشت رئیس جمهور و همراهانش در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار داشت: انقلاب اسلامی جریان تمدن سازی است که انسانهای بزرگی مانند آیت الله رئیسی را تربیت کرده و شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان یک پرده دیگر از چهره حقیقت را کنار زد.

وی افزود: آیت الله رئیسی تربیت شده مکتب امامین انقلاب بود و زبانها از بیان خصوصیات این عزیز دردانه کوتاه است.

به گفته وی، خصوصیت این سید بزرگوار مردمی بودن ایشان بود که دولتشان به عنوان دولت مردمی معروف شده بود و این شهید بزرگوار همانند شهید رجایی مرد میدان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری از وفاداری مردم نجیب بام ایران تشکر کرد و گفت: مردم استان در آیین استقبال از رئیس جمهور در سفر دوم به استان این وفاداری را نشان دادند.

به گفته وی، حضور و استقبال و وفاداری مردم استان برای دوستان مایه امید و برای دشمنان مایه ناامیدی و یاس بود.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: مردم استان در سفر دوم هیات دولت در آن روز های سرد ستودنی بود که نشان از تقدیر مردم از دولت و همراهی و وفاداری مردم با دولتمردان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به همراهی رئیس جمهور با مردم در همه حوادث در سطح استان و کشور گفت: در سه سال اخیر رئیس جمهور در هر حادثه ای که در سطح استان رخ داد پیگیری داشتند و در برف سال گذشته نیز با توجه به اینکه در سفر چین بودند تلفنی پیگیر مسایل و مشکلات مردم بودند و دتوسر دادند تا تمام امکانات کشور برای رفع مشکلات مردم استان بسیج شود.

وی افزود: رئیس جمهور فردی با اخلاص و پاک دست بود و خلوص نیت داشت و انسان معنوی و خدایی بود و زمانی که در محراب نماز قرار می‌گرفت تمام توجه اش به نماز و خدا بود.

حیدری گفت: شهید خدمت آیت الله رئیسی تمام انرژی و توان خود و هیات دولت را برای حل مسایل و مشکلات مردم گذاشته بود و به مدیران توصیه داشت به حاشیه نپردازند و به مسائل اصلی مردم بپردازید و منافع کشور را به منافع خودشان ترجیح می‌دادند.

به گفته وی، این شهید بزرگوار کاری را که انجام می‌داد برای رضایت خدا و رفع مشکلات مردم و رفع دغدغه مردم و محرومان بود و توزیع منابع را به صورت عادلانه و با اولویت مناطق محروم داشتند.

وی به 2 سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور تاکید داشتند سفرهای استانی تا زمانی ادامه دارد که تمام مشکلات استانها به خصوص مناطق محروم رفع شود.

وی اظهارداشت: آیت الله رئیسی رئیس جمهوری پرکار و خستگی ناپذیر بود و خستگی را خسته می‌کرد و خستگی در مرام این شهید بزرگوار که سیدالشهدای خدمت هستند، راه نداشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه ما تحت امر مقام معظم رهبری هستیم و کارها باید با صلابت پیش برود تا دشمن نتواند در جامعه شکاف ایجاد کند.

به گفته وی، امت تمدن ساز ایران اسلامی باید با افتخار سرمان را بلند نگاه دارد و روی پای خودمان بایستد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.