۶ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب در چرداول اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در سال گذشته به منظور تامین آب شرب پایدار و سالم، ۶ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال به صورت امانی در سطح شهرستان چرداول اصلاح و توسعه یافت.

محمد محمدی  اظهار کرد: با توجه به رسالت شرکت آبفا در راستای توسعه خطوط آبرسانی و بهره مندی مشترکین از آب شرب سالم و پایدار و همچنین تقسیم عادلانه آب، در سال گذشته، حدود ۶ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال به صورت امانی در سطح شهرستان چرداول اصلاح و توسعه یافت.

وی افزود: در اردیبهشت سال جاری نیز شرکت آب و فاضلاب شهرستان چرداول اقدام به توسعه ۴۰۰ متر شبکه توزیع آب شرب در روستاهای «وارگه» و «کل کل» به صورت امانی کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از آغاز عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب و انشعابات "سه روستای دهستان زردلان" شهرستان تازه تاسیس هلیلان خبر داد و یادآور شد: این روستاها شامل «پیامن علیا»، «پیامن وسطی» و «پیامن سفلی» از توابع بخش چشمان دهستان زردلان شهرستان هلیلان خبر داد.

محمدی بیان کرد: با توجه به فرسودگی و قدمت بالای شبکه های توزیع آب روستاهای مذکور که مشکلات هدر رفت و توزیع نامتوازن آب در روستا را طی سنوات متوالی ایجاد کرده بود، شرکت آب و فاضلاب استان با انجام مطالعات، طراحی و تحلیل شبکه توزیع و با مشارکت بنیاد نیکوکاری ابراهیمی، خیر آبرسان کشور، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب سه روستای دهستان زردلان شامل «پیامن علیا»، «پیامن وسطی» و «پیامن سفلی» را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا عملیات اجرایی بازسازی شبکه به طول ۶۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن به اقطار ۲۰،۶۳،۷۵و۱۱۰ میلی‌متر همراه با استانداردسازی ۸۰ فقره انشعاب آب در قالب یک پیمان با مبلغ قرارداد ۱۲/۸میلیارد ریال در این روستاها آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام خاطرنشان کرد: اظهار کرد: با همکاری بنیاد نیکوکاری ابراهیمی، جمعیتی بالغ بر ۲۹۳ نفر از آب سالم، پایدار و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار