پویش تکریم خادم خستگی ناپذیر در قم راه اندازی شد

همزمان با تشییع آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید و همراهان وی در استان قم پویش تکریم خادم خستگی ناپذیر راه اندازی شد.

خانه مطبوعات استان قم اعلام کرده، در قالب  پویش  تکریم خادم خستگی ناپذیر ،اهالی رسانه استان و اعضای خانه مطبوعات قم در آیین تشییع پیکر مطهر خادم الرضا علیه السلام، سید شهیدان خدمت، رییس جمهور فقید جمهوری اسلامی شهید آیت الله رییسی و همراهان ایشان، با پوشش این مراسم سهم خود را در تکریم از خادم ملت ایفا خواهند کرد.

همچنین فعالان فضای مجازی نیز با تکریم خادم خستگی ناپذیر به پوشش خبری تشییع پیکر این شهدای والا مقام می‌پردازند.

همشهریان قمی نیز می‌توانند به عنوان شهروند خبرنگار در تکریم از این مجاهد خستگی ناپذیر مشارکت کرده و آثار خود را با هشتک تکریم خادم خستگی ناپذیر در فضای مجازی منتشر کرده و برای بازنشر در رسانه‌ها به شماره ۰۹۹۲۴۷۰۹۵۵۰ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

پیام تسلیت هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

متن پیام تسلیت هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه نیز به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر تاسف بار شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا علیه السلام و رئیس فقید و محبوب جمهوری اسلامی ایران قلوب آحاد ملت بزرگ ایران را جریحه دار کرد.

این عالم مجاهد و انقلابی در طول سال‌های خدمت خود در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه و ریاست قوه مجریه در مسیر کسب رضایت پروردگار و گره گشایی از ¬کار مردم، تلاش‌های خستگی ناپذیر و جهادی داشت و در نهایت در همین مسیر به درجه رفیع شهادت رسید.

خانه مطبوعات استان قم شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سیدالشهدای خدمت را محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، مقام عظمای ولایت و آحاد مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفته و از خداوند تبارک و تعالی برای آن فقید سعید و همچنین همراهان ایشان آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، دکتر امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان رحمت واسعه و آمرزش الهی مسئلت می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
یاد شهدای تازه تفحص شده جنگ تحمیلی افتادم چند قطعه استخوان به تمام معنامظلوم مظلوم مظلوم
آخرین اخبار