کازان نیز با مردم ایران در سوگ است

شهردار شهر کازان روسیه در پیام مکتوب به شهردار شیراز ضمن ابراز تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی با مردم ایران، گفت: رئیس‌ جمهور «سید ابراهیم رئیسی» نقش ارزنده‌ای در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران ایفا کرد.

ایلسور متشین، شهردار شهر کازان روسیه در پیام مکتوب به محمدحسن اسدی شهردار شیراز ضمن ابراز تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی با مردم ایران، گفت: رئیس‌ جمهور «سید ابراهیم رئیسی» نقش ارزنده‌ای در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران ایفا کرد.

شهردار کازان در پیام خود به شهردار شیراز اظهار داشت: به نمایندگی از شورای شهر، کمیته اجرایی و شهروندان کازان، مراتب تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی خود را بابت فقدان سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، تقدیم دوستان، بستگان و مردم عزیز ایران می‌کنم.

ایلسور متشین با تاکید بر نقش ارزنده رئیس‌ جمهور سید ابراهیم رئیسی در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران افزود: ایشان به‌عنوان یک سیاستمدار و رهبر برجسته، سزاوارانه مورداحترام هم‌وطنان خود بود و اعتبار ویژه‌ای در سطح بین‌المللی داشت.

وی تصریح کرد:: رئیس‌جمهور، سید ابراهیم رئیسی سهم بسزایی در توسعه روابط ایران و روسیه داشت و نه‌تن‌ها یک چهره سیاسی ممتاز که یک شخصیت جامع و الگویی برای انسان‌ها بود.

در بخش پایانی این پیام امده است: در این لحظات سخت و دشوار، ضمن اعلام مراتب همدردی صمیمانه و حمایت خود به خانواده درگذشتگان این حادثه و مردم ایران، برای همه در برابر این فقدان غیرقابل‌جبران، قدرت معنوی آرزومندم.

او خاطرنشان کرد: کازان نیز با مردم ایران در سوگ است.

بر اساس این گزارش، دپارتمان روابط خارجی نانجینگ چین نیز با ارسال پیامی به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، مراتب تسلیت قلبی و همدردی عمیق شهرداری و شهروندان شهر متبوع خود را بابت حادثه ناگوار از دست دادن رئیس جمهور و همراهانشان اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.