فرماندار ویژه دهلران:

مردم دهلران در دولت سیزدهم طعم شیرین خدمت را چشیدند

فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و تاثیرگذار این شهرستان در دولت سیزدهم جانی تازه برای تکمیل شدن گرفته است، گفت: خدمات ارزشمند دولت شهید آیت الله رئیسی در مناطق محروم هرگز فراموش نخواهد شد.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در آیین وداع مردم این شهرستان با شهید خدمت اظهار کرد: به سرانجام رسیدن پروژه بزرگ  ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران که قرار بود در سفر آتی رئیس جمهور اسلامی ایران مورد بهره برداری قرار گیرد، در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و امروز در مراحل نهایی قرار دارد.

وی با اشاره به تزریق ۱۹ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم به سد میمه و پیشرفت ۷۵درصدی آن، گفت: این سد سال‌ها بلاتکلیف بود و در این دولت مورد عنایت ویژه قرار گرفته و با نگاه و توجه ویژه شهید آیت الله رئیسی به مناطق محروم، تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در سفر آتی به استان ایلام با مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور دهلران دیدار کند، افزود: شوق و عزم خدمت به مردم ایران اسلامی به همه نقاط کشور در سیما و عمل رئیس جمهور شهید موج می‌زد و پاداش این عزم خدمت چیزی جز مقام رفیع شهادت نبود.

وی با اشاره به اینکه سامانه گرمسیری سال‌ها رها شده بود و مردم دهلران منتظر رسیدن آب به اراضی خود بودند، ابراز کرد: این پروژه در دولت سیزدهم، احیا و تا شهرستان مهران تکمیل شده که در آینده نزدیک، به دهلران نیز خواهد رسید و تا سد دویرج ادامه دارد.

فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی در مناطق محروم هرگز فراموش نخواهد شد، افزود: آینده گان خواهند فهمید که این رئیس جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر، عصاره فضائل ملت و خادم امام رضا (ع) بدون هیاهو با تلاش و خدمت که در عمل یار و یاور محرومان بود و شبانه‌روز به صورت میدانی به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم بود، چه خدمات ارزشمندی داشته که تا سال‌های بعد مردم از برکت آن بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه شهید امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه توانست با دیپلماسی قوی و کارآمد، نقش موثری برای کشور ایفا نماید، گفت: سیاست دولت سیزدهم باعث تقویت اقتدار ایران اسلامی با دیپلماسی فعال در منطقه و جهان شد و امروز آمریکایی‌ها به این اقتدار به خوبی پی برده‌اند.

از روز گذشته با علام رسمی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان، آیین‌ها و مراسم‌های ویژه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم خونگرم و قدرشناس دهلران به صورت خودجوش در سوگ شهید خدمت برگزار می‌شود.

برچسب ها: خدمت رسانی ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.