اصلاح شبکه توزیع آب روستای جعفرآباد به کمک یک خیر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تحویل لوله از سوی یک خیّر آبرسان و اجرای اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی روستای جعفرآباد از توابع بخش سردرود رزن، خبر داد.

 فرهاد بختیاری‌فر گفت: عملیات اجرایی اصلاح هزار متر از شبکه توزیع آب روستای جعفرآباد، با ارسال لوله‌ها از بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام شد.

او با بیان اینکه اصلاح شبکه توزیع آب روستای جعفرآباد به طول هزار متر و با لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ میلی‌متر اجرا شد، گفت: اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا به دلیل فرسودگی شبکه و در راستای کاهش هدر رفت آب صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه عملیات حفاری با کمک دهیاری و شورای اسلامی روستا انجام شد،گفت: ۴۸ فقره از انشعابات آب این روستا نیز اصلاح و استاندارد سازی شد.

بختیاری فر از اصلاح و نوسازی ۸۹ کیلومتر شبکه آب استان در سال ۱۴۰۲خبر داد و گفت: اصلاح شبکه‌های فرسوده بخشی از اقدامات فنی برای کاهش هدررفت آب است.

او گفت: ۹۸۱ کیلومتر از شبکه آب شهری استان معادل ۳۷.۲۲ درصد و ۲۸۸ کیلومتر از شبکه آب روستایی استان معادل ۷.۵ درصد نیازمند اصلاح و نوسازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار