اعلام برنامه های دولت سیزدهم در کرمانشاه

معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : ۲۰ واحد غیرفعال با سرمایه گذاری ۱۵۵۰ میلیارد تومان در استان کرمانشاه به چرخه تولید برگشت که این واحد‌ها فرصت اشتغال برای ۴۵۰ نفر را فراهم کرده است.

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: آبرسانی به ۷۰۳ روستای استان از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ آغاز شده و از این تعداد آبرسانی به حدود ۳۲۰ روستا به بهره‌برداری رسیده است.

وی آبرسانی به این تعداد روستا طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را در ۲۰ سال اخیر بی سابقه دانست و تاکید کرد: برای آبرسانی به این روستا‌ها بیش از ۶۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

به گفته این مسئول، در مجموع تا قبل از فصل گرمای سال ۱۴۰۳ حدود ۳۵۰ روستای استان دارای آب پایدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، در سال ۱۴۰۳ در مجموع ۲۰۰ روستای استان آبرسانی شود.

بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه بعد از ۵۰ سال

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه چندی قبل با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه که عملیات اجرایی آن به صورت رسمی از اردیبهشت سال گذشته آغاز شد، گفت: هم‌اکنون این پروژه ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم اگر مشکلی ایجاد نشود در فصل تابستان امسال به بهره‌برداری برسد.

گازرسانی به دو شهر و بیش از ۵۰۰ روستای کرمانشاه در دولت سیزدهم

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم به دو شهر، ۵۰۲ روستا و ۷۲۴ واحد صنعتی استان گازرسانی شده است.

 ناصر حسینی در تشریح عملکرد شرکت ملی گاز ایران در این استان از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت گاز استان در دولت سیزدهم دو شهر نوسود و ریجاب در استان گازدار شدند.

وی ادامه داد: ۵۰۲ روستای استان نیز که دارای ۱۹ هزار و ۸۵۹ خانوار جمعیت هستند با اعتبار بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در این دولت گازدار شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.