انتظاری که ابدی شد

کردستان از ماه ها قبل در تدارک سفر چهارم رئیس جمهوری به استان بود، اما شهادت رییس دولت سیزدهم در مسیر خدمت، انتظار مردم را ابدیت بخشید.

آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران، در طول دوران ریاست جمهوری خود، ۳ بار به استان کردستان سفر کردند که در نوع خود بی نظیر بود.

نگاه به کردستان توسط رئیس جمهور و دولت سیزدهم نگاه ویژه ای بود. این جمله را بارها از دولتمردان استان شنیدیم که رئیس جمهور علاقه وافری به کردستان داشت و درصدد جبران عقب ماندگی های این استان بود.

بدون شک اقدامات ایشان در استان کردستان تا ابد بازگو می شود چراکه کلان پروژه هایی در دوران دولت سیزدهم در این استان به بهره برداری رسید که بعضا  ۱۸ سال خاک خورد بود و ایشان با انجام نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام سعی داشتند به مردم خدمت کنند.

بهره برداری از کلان پروژه هایی همچون فرودگاه سقز و راه آهن همدان_ سنندج آروزی دیرینه مردم استان را تحقق بخشید و کردستان نیز پس از سال ها توانست به خط ریلی کشور متصل شود.

از چند ماه قبل نیز تدارکات اتمام پروژه های نیمه تمام زیادی در استان در حال انجام بود که در سفر چهارم رئیس جمهور به بهره برداری برسد.

مردم و مسئولان کردستان، در تدارک آماده سازی این خطه برای میزبانی از چهارمین سفر رییس جمهوری ایران و اعضای هیات دولت وی بودند که حادثه تلخ سقوط بالگرد این دولتمرد شیفته خدمت و شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش، همگان را در غمی سنگین فرو برد.

قرار بود در سفر چهارم رئیس دولت به کردستان در شهریور ماه امسال ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و بهره برداری شود.

حالا با آسمانی شدن رئیس جمهور شهید، انتظار مردم کردستان ابدیت بخشید و پرونده این سفر برای همیشه بسته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
باورش سخته
که ایشان مابین ما نیستند
روحشان شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ان شاالله معاون شهید رییسی یا رییس جمهور جدید با پیروی از راه و مرام سید شهدای خدمت

به کردستان می آید

و پیشرفت ایران روز افزون تر خواهد شد