پلیس امنیت اقتصادی استان قم جزء استان‌های موفق در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت:  بر اساس برآورد‌ها و بررسی‌های انجام شده، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم جزء استان‌های موفق در کشور است.

به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوب و ارزنده‌ای را در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و جرایم اقتصادی در مجموعه پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم شاهد بوده ایم.

وی افزود:  بر اساس برآورد‌ها و بررسی‌های انجام شده، پلیس امنیت اقتصادی استان قم جزء استان‌های بسیار موفق کشور در این حوزه بوده است بطوری که در سال ۱۴۰۲ حدود ۴ درصد افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا داشته است و در ابتدای دوماهه سال جاری هم با اقدامات اثربخشی که در استان انجام شده، حدود ۵ گروه بزرگ قاچاق کالا را شناسایی و دستگیر کردند. 

سردار رحیمی ادامه داد: استان قم به دلیل اینکه در شاهراه اصلی تردد کشور قرار گرفته است و در واقع یک استان قبل از پایتخت است برای ما در ابعاد مختلف با وجود بالغ بر ۲ هزار مرکز انبایش کالا و نیز یکی از محل‌های تردد موسوم به خودرو‌های شوتی است بنابراین استان بسیار مهمی بشمار می‌آید و انشاء الله با تلاش ماموران در این حوزه ما شاهد برخورد جدی هم در بحث قاچاق کالا و هم در حوزه مفاسد اقتصادی خواهیم بود. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا بیان داشت: برنامه ما به گونه‌ای است که مجموعه پلیس امنیت اقتصادی استان قم را به صورت ویژه تقویت کنیم تا بتوانند در عرصه مبارزه با مفسدین، مجرمان و قاچاقچیان کالا اقدامات موثری را انجام دهند.

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از جمله موضوعات دیگری که توسط فرمانده کل فراجا دنبال می‌شود ایجاد گلوگاه‌هایی است که در معابر ورودی و خروجی استان قم پیش بینی شده است، ۴ گلوگاه پیش بینی شده و در جلسه‌ای که برگزار شده تصمیم گیری‌های خوبی هم برای احداث آن بصورت استاندارد گرفته شده تا بتوانیم کنترل‌های لازم را داشته باشیم و هم برای تجهیز و تقویت این گلوگاه‌ها ضمن اینکه برنامه ریزی خوبی هم در این راستا انجام شده، باتوجه به اینکه روند اقتصادی به سمت سایبر و دیجیتال پیش می‌رود از توانمندی‌های سایبری در این بخش نیز استفاده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.