آماده باش دستگاه های خدمات رسان سمنان در مسیر منتهی به مشهد مقدس

با مصوبه ستاد مدیریت بحران به منظور رسیدگی به مسافران مسیرهای منتهی به مشهد مقدس در محدوده استان سمنان ، دستگاه های خدمات رسان این استان به حالت آماده باش درآمدند.

معاون امور عمرانی استاندار در جلسه ستاد مدیریت بحران با تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی برای ۵ روز آینده و افزایش تردد مسافران از مسیر جاده‌های استان به سمت مشهد مقدس برای شرکت در مراسم تشیع پیکر مطهر شهدا دستگاه‌های خدمت رسان استان سمنان به حالت آماده باش هستند .

حمیدی  تاکید کرد: باید بازرسی از مجتمع های خدمات رفاهی و جایگاه های سوخت در این مدت با جدیت بیشتری انجام شود و مجتمع ها و جایگاه هایی که در ارائه خدمات به مسافران کوتاهی می کنند مشخص شود و تذکرات لازم را به آنها بدهند.

حمیدی از مسوولان ذی‌ربط خواست که در همین راستا گزارش های بازرسی نیز به دبیرخانه ستاد ارائه شود تا در صورت تکرار متخلفان برخورد لازم صورت پذیرد.

معاون استاندار سمنان یادآوری کرد: سرویس های بهداشتی در جاده های استان تبدیل به یک چالش جدی شده که لازم است با تمهیدات، تذکرات و در نهایت با جرائم خاطیان مشکلات این حوزه برطرف شود.

وی اظهار کرد: با توجه به هشدار بارندگی در استان طی روزهای آینده، جلسات مدیریت بحران برگزار شده است و تمام دستگاه های متولی در حالت آماده باش قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.