حمایت شخص رئیسی باعث انعقاد قرارداد شهرداری تهران با چین شد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران از موهبت مدیریت آقای رئیسی بهره‌مند و با حمایت وی کار‌های بزرگی انجام شد.

احمد صادقی با اشاره به قرارداد شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی با کشور چین اظهار کرد: در دولت سیزدهم، با حضور رئیس‌جمهور پرتلاش‌مان آقای رئیسی، اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت شهری همه شهر‌ها از جمله تهران، رقم خورد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بنده زمانی مسئولیت دبیرخانه شورای عالی استان‌ها را داشتم، در جریان هستم که دولت در ادای تعهدات خود به مدیریت شهری، اقدامات بسیار خوب، تکرار نشدنی و بی سابقه‌ای را آغاز کرد؛ به عنوان مثال به خاطر دارم که آقای رئیسی اوایل آغاز به کار دولت سیزدهم، موضوع عوارض آلایندگی‌ها که سالیان سال به شهر‌های ذیل این قانون از جمله اهواز و آبادان، پرداخته نمی‌شد در دستور کار قرار داد و پرداخت آنها انجام شد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شهرداری تهران از موهبت مدیریت آقای رئیسی بهره‌مند و با حمایت وی کار‌های بزرگی انجام شد که می‌توان به توسعه حمل و نقل عمومی و قرارداد بزرگ حمل و نقل تهران با چین اشاره کرد؛ در این راستا وزارت صمت، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مأموریت پیدا کردند که در حوزه حمل و نقل عمومی به شهرداری تهران کمک کنند.

وی گفت: در موضوع عقد قرارداد حمل و نقل عمومی با چین نیز همه دست‌اندرکاران اقتصادی می‌دانند که اگر نظارت و همراهی دولت، همراهی وزارت اقتصاد، وزارت صمت و بانک مرکزی نبود، نمی‌شد چنین قراردادی را منعقد کرد و به تدریج شاهد ورود نخستین محموله‌های حمل و نقلی به کشورمان در سال جاری خواهیم بود؛ این نویدی است که امروز به پشتوانه حمایت‌های آقای رئیسی می‌توانیم به مردم شهر تهران بدهیم.

صادقی خاطرنشان کرد: شاید با شهادت آقای رئیسی نگرانی‌هایی هم درباره روند اجرای کار ایجاد شود، اما فصل‌الخطاب کار ما، مقام معظم رهبری است؛ ایشان اخیرا فرمودند که ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید؛ علاوه بر این به نظر می‌رسد که الگوی حمایتی آقای رئیسی سرلوحه دولت فعلی و دولت بعدی خواهد بود، زیرا آنها نیز دغدغه خدمت به مردم را دارند.

وی گفت: فعالیت‌های اجرای قرارداد چین آغاز و حمایت‌های لازم از آن انجام شده است، اما نه فقط در موضوع قرارداد چین بلکه در هر موضوع دیگری، ممانعت از خدمت‌گذاری به مردم قطعا عناد با مردم است و عناد با مردم دشمنی با کشور است.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار