لزوم مدیریت برق صنایع برای جلوگیری از افت تولید

استاندار کرمان گفت: برق صنایع به منظور جلوگیری از افت تولید صنایع استان کرمان، باید مدیریت شود.

محمدمهدی فداکار صبح چهارشنبه ۲ خرداد ماه در دیدار با نماینده ویژه وزیر صمت بر مدیریت مصرف برق صنایع به منظور جلوگیری از افت تولید صنایع استان کرمان، تاکید کرد. 

استاندار کرمان در این نشست که در محل استانداری کرمان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل صمت استان کرمان و تعدادی از مدیران حوزه اقتصادی برگزار شد، بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر شرکت فرش و احیای موزه فرش کرمان تاکید کرد. 

گلشنی، مشاور ویژه وزیر صمت نیز گفت: استان کرمان، جایگاه ویژه‌ای در وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد و موارد مورد نظر استان کرمان را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به وجود صنایع بزرگ و پرتعداد در استان کرمان، سهم ویژه‌ای برای خودکفایی صنایع در انرژی برای کرمان در نظر گرفته خواهد شد.  

امیر حسن‌زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز در نشست با نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و با حضور مدیران کل صمت و برق منطقه‌ای استان بر نگاه ویژه وزارت صمت به کرمان به دلیل وجود صنایع و معادن بزرگ در این استان و سهم قابل توجه در تولیدات صنعتی و معدنی کشور تاکید کرد. 

 نماینده ویژه وزیر صمت و معاون اقتصادی استاندار کرمان و هیئت همراه از موزه فرش کرمان نیز بازدید داشتند. 

حسن زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان از ظرفیت‌های عظیم فرش استان کرمان گفت و تاکید کرد: باید هر چه سریع‌تر مقدمات احیای این موزه تاریخی فراهم و فضای در خور شأن قالی کرمان آماده شود.

برچسب ها: وزیر صمت ، انرژی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار