مراسم همدردی مهاجرین افغانستانی

مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد مراسم همدردی با ملت ایران در یادبود رئیس جمهور شهید ایران و هیات همراهش برگزار کردند.

مراسم همدردی با ملت شریف ایران و بزرگداشت از شهید سید ابراهیم رئیسی و هیات همراهش توسط مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد برگزار شد.

سخنرانان در این مراسم تاکید کردند شهید آیت الله رئیسی گام‌های مهم و اثرگذاری را در راستای سرنوشت سیاسی و حقوق اساسی مهاجرین افغانستان برداشت.

در این مراسم «عبدالجابر انصار» سرکنسول افغانستان در مشهد مقدس با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی اظهار داشت در دوره ریاست جمهوری این مرد بزرگ ما شاهد تحولات عظیم بر سرنوشت سیاسی و حقوق اساسی مهاجرین افغانستانی مقیم در ایران بودیم.

«سید وحید الله حبیبی» معاون مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان نیز گفت شهید آیت الله رئیسی مدیر خودساخته مومن، متدین، وحدت گرا و شجاع بود که در نهایت جان شریفش را هم در همین راستا تقدیم اسلام و مسلمین نمود.

«حفیظ الله سلطانی» نماینده مهاجرین اهل سنت خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: شهید آیت الله رئیسی، یک شخصیت معنوی و دینی بود؛ انسان فرهیخته‌ای که به خاطر رضایت الله، هر شخصی که به دروازه ایشان حضور پیدا می کرد، قطعا بدون دستاورد از آن بیرون نمی شد.

«مولوی مفلح» رهبر حزب نهضت اسلامی افغانستان تیز گفت: متاسفانه جامعه اسلامی یک بدنه و یک حامی بزرگ خود را از دست داد. با شهادت آیت الله رئیسی امروز همه جهان اسلام داغدار است.

وی تاکید کرد من با افتخار می‌توانم بگویم که شهید رئیسی، رئیس جمهور بیداری اسلامی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.